مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-05بين الملل

سخنگوی حزب حاکم هند در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) برکنار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اهانت ناوین کومار جیندال سخنگوی حزب افراطی بهاراتیا جاناتا به عنوان حزب حاکم هند به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) و افزایش اعتراضات، - سخنگوی حزب حاکم هند در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) برکنار شد حزب حاکم هند از برکناری سخنگوی خود در پی اهانت به نبی اکرم اسلام (ص) و افزایش اعتراضات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اهانت ناوین کومار جیندال سخنگوی حزب افراطی بهاراتیا جاناتا به عنوان حزب حاکم هند به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) و افزایش اعتراضات، این حزب با صدور بیانیه ای از برکناری وی خبر داد.

به نوشته الجزیره، حزب حاکم هند در این بیانیه تأکید کرد: ما به همه ادیان احترام قائلیم و با هر ایدئولوژی که در پی اهانت به هر دین و عقیده ای است، مخالفیم و قانون اساسی هند ضمن احترام به همه ادیان، به آن ها آزادی عقیده داده است.

در این بیانیه حزب حاکم هند هیچ گونه عذرخواهی از بابت این اهانت نکرده است.

پس از توییت ناوین کومار جیندال و اسائه ادب به ساحت پیامبر اعظم (ص)، بسیاری از کاربران واکنش نشان داده و خواستار تحریم و برخورد با دولت هند شدند.

آن ها با درج هشتگ #الا_رسول الله_یا_مودی ، این اقدام سخنگوی حزب حاکم هند را در ادامه سیاست افراطی و ضد اسلامی دولت ناریندا مودی نخست وزیر این کشور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی حزب حاکم هند در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) برکنار شد

سخنگوی حزب حاکم هند در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) برکنار شد