مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 17:522022-06-05اقتصادي

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد اصفهان باید به 5 درصد برسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سهم شرکت های دانش بنیان در تولید ناخالص استان باید به رقم 5 درصد برسد تا نقش آن ها در امور اقتصادی بیش از پیش عملیاتی و مؤثر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، امیررضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین شهرک در کشور مطرح است و با سابقه حدود 25 سال از قابلیت های بالایی با دارا بودن حدود 220 شرکت دانش بنیان برخوردار است.

وی با اشاره به تأسیس پارک های فناوری تخصصی در شهرک علمی و تحقیقاتی افزود: پارک های تخصصی در این شهرک کمک می کنند تا شرکت ها به صورت موضوعی و تعاملی کنسرسیوم هایی تشکیل دهند و این می تواند نقطه امیدی برای همکاری های فناورانه و فناوری های همگرا باشد.

  نقش بیان کرد: ما امروز به اتحاد شرکت های فناور در حوزه های مختلف نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای رشد این شرکت ها و افزایش تأثیرگذاری آن ها در اقتصاد استان اصفهان مؤثر باشیم و بتوانیم این امر را با همکاری نهادهای مختلف، عملی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نقش شرکت های دانش بنیان در اقتصاد استان حدود 2 درصد است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد اصفهان باید به 5 درصد برسد

سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد اصفهان باید به 5 درصد برسد