مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-05سياسي

بیماران کرونایی بدحال در خراسان جنوبی به صفر رسید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تعداد بیماران کرونایی بدحال و بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های این استان طی روزهای اخیر به صفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف زاده امروز یک شنبه 15 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اواخر فروردین امسال روند مبتلایان و موارد بستری در خراسان جنوبی کاهشی شد که این روند همچنان ادامه دارد و از 15 اردیبهشت ماه تاکنون موارد فوتی در این استان صفر بوده است.

وی گفت: تا امروز (15 خرداد) 30 روز متوالی در خراسان جنوبی، فوت ناشی از ویروس کرونا گزارش یا ثبت نشد و تعداد بیماران کرونایی در بخش ICU نیز به کمترین و صفر رسیده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر مجموع فوتی های ناشی از این بیماری در استان خراسان جنوبی همچنان هزار و 447 نفر است.

وی با اشاره به تک رقمی شدن موارد جدید ابتلا به کرونا در این استان اظهار داشت: براساس آخرین آمار حدود 10 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که یک نفر به کرونا مبتلا بوده است.

شریف زاده بر لزوم تکمیل زنجیره واکسیناسیون کرونا نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت تکمیل واکسیناسیون برای مقابله با این بیماری، هم استانی ها به مراکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی بدحال در خراسان جنوبی به صفر رسید

بیماران کرونایی بدحال در خراسان جنوبی به صفر رسید