مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-05ورزشي

افشاگری دختر برزیلی علیه جرارد پیکه؛ شکیرا حق دارد


سوزی کورتز مدل برزیلی با اشاره به پیام های غیراخلاقی که از جرارد پیکه دریافت می کرده در مورد دیگر بازیکنان بارسلونا نیز حرف زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سوزی کورتز، مدل برزیلی در گزارشی جنجالی فاش کرده که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند و سایر ستاره های این تیم به وی پیام های اخلاقی فرستاده اند.

اخیراً نشریه اسپانیایی ال پرودیکو مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده اش شکیرا خیانت کرده و به همین دلیل این زوج معروف از یکدیگر جدا شدند.

در پی انتشار این موضوع، سوزی کورتز، مدل برزیلی ادعا هایی را مطرح کرده که مشکلات جرارد پیکه با همسرش را بیشتر دامن خواهد زد.

این مدل برزیلی می گوید که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند، چون سایر ستاره های این تیم به او پیام های اخلاقی فرستاده اند.

کورتز به صورت مستقیم پیکه را هدف قرار داده و می گوید که او بیشتر از همه و پیام هایی با محتویات جنسی برایش ارسال کرده است.

او در این مورد با نیویورک تایمز گفت وگویی انجام داده و این گفتگو از طریق نشریه مارکا بازنشر شده است.

کورتز در مورد پیام هایی که دریافت کرده چنین می گوید: پیکه کسی بود که مستقیم ترین (اشاره به درخواست های جنسی) پیام را برای من ارسال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری دختر برزیلی علیه جرارد پیکه؛ شکیرا حق دارد

افشاگری دختر برزیلی علیه جرارد پیکه؛ شکیرا حق دارد