مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-05حوادث

چرا آخرین آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی شود؟


فرآیند آواربرداری از ساختمان متروپل چهار روز است که در سکوت خبری انجام می شود و علی رغم مشاهدات خبرنگاران از بیرون آوردن چند پیکر هنوز آماری رسمی از تعداد جانباختگان ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، با گذشت 14 روز از حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان هنوز آمار قطعی جانباختگان از سوی فرماندار ویژه آبادان اعلام نشده و حدود چهار روز است که آواربرداری در سکوت خبری دنبال می شود.

عباسپور تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل را تا صبح چهارشنبه 11 خردادماه، 37 نفر عنوان کرد و افزود: تلاش ها برای یافتن پیکرهای احتمالی زیر آوار توسط گروه های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد.

از سوی دیگر فرماندار آبادان با اشاره به خارج کردن دو پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشکی قانونی در خصوص هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در خصوص آمار فوتی ها اظهارنظر می کنیم.

این درحالی است که اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که 41 یا 42 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و عدم ارائه آمار صحیح از سوی مسئولین ذی ربط سبب شده است که مردم برای دسترسی به آخرین آمار جانباختگان به شبکه های مجازی و رسانه های غیررسمی روی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آخرین آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی شود؟

چرا آخرین آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی شود؟