مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-05سياسي

زائر اولی های کرمانشاه به مشهد الرضا (ع) اعزام می شوند


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: اعزام زائر اولی ها و زائران محروم استان به مشهد مقدس یکی از ویژه برنامه ها اصلی امسال دهه کرامت است که در حال پیگیری و اجرای آن هستیم.

- سیدمحمدجعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) با ویژه برنامه های روز دختر در کرمانشاه آغاز شده و تا روز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی با اشاره به ورود کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در کرمانشاه، ادامه داد: این کاروان روز گذشته در مراسم سالروز ارتحال امام و امروز هم در ویژه برنامه 15 خرداد حضور خواهند داشت.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن های دهه کرامت از فردا از سر گرفته می شود، گفت: بیش از 150 برنامه با حضور خدام رضوی در استان پیش بینی شده است از جمله حضور در بیمارستان ها، دیدار با خانواده شهدا و.

خواهد بود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به محرومان و نیازمندان جزء اولویت برنامه های کانون های رضوی در سطح استان است که در این ایام اطعام رضوی پخت و توزیع غذا بین محرومان استان را در روز میلاد امام رضا (ع) خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائر اولی های کرمانشاه به مشهد الرضا (ع) اعزام می شوند

زائر اولی های کرمانشاه به مشهد الرضا (ع) اعزام می شوند