مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-05سياسي

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان


به همت شرکت بناگستر کرانه، 18 زندانی دیه در هرمزگان تاکنون آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همت دادگستری هرمزگان در راستای کاهش جمعیت زندانیان زندان مرکزی بندرعباس همچنان ادامه دارد و به تازگی شرکت بناگستر کرانه با آزادی 8 زندانی، شمار زندانیان آزادشده توسط خود را به 18 نفر رساند.

در مراسم ویژه ای که در قالب مراسم گلریزان جهت آزادی 8 زندانی در زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، طالب زارع قائم مقام مدیر عامل بناگستر کرانه، فیصل دانش رییس اسبق شورای شهر بندرعباس و از مدال آوران المپیک و سبک رو معاون زندان بندرعباس و جمعی از مددکاران حضور داشتند.

به گفته سبک رو معاون زندان مرکزی بندرعباس، طی یک ماه گذشته، این دومین باری است که شرکت بناگستر کرانه در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود دست به چنین کار انسانی و خدا پسندانه ای زده است.

وی با تقدیر از سپهری راد و زارع مدیرعامل و قائم مقام این شرکت، عنوان کرد: در مجموع تعداد 18 زندانی در رده سنی مختلف و با جنسیت مرد و زن با حمایت مالی این شرکت به خانه و زندگی خود باز گشته اند.

معاون زندان مرکزی بندرعباس همچنین خاطر نشان کرد این اقدام نوع دوستانه با پرداخت مبلغی بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان