مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-05سياسي

گازرسانی به تمام روستاهای استان قزوین تا پایان سال 1402


فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: از ابتدای مجلس یازدهم کار خود را با شعار محرومیت زدایی و روش حل مسئله شروع کردیم.

وی عنوان کرد: یکی از مسائل اساسی مردم علی الخصوص محرومیت های زیرساختی در حوزه شبکه آب شرب، آب روستایی و کشاورزی، عدم دسترسی به راه های روستایی، سختی دسترسی به سوخت و مشکلات گرمایشی و سرمایشی به ویژه در مناطق صعب العبور کوهستانی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه سرانه گازرسانی در ابتدای نمایندگی ما به ازای هر خانوار 12 میلیون تومان ارزیابی شده بود و و هزینه آن در ابتدای مجلس یازدهم به بیش از 20 میلیون تومان رسید، برای بودجه سال 1400 این رقم را ابتدا به 18 میلیون تومان و سپس 25 میلیون تومان ارتقاء دادیم.

محمدبیگی گفت: از آنجا که در سال گذشته هزینه های تورمی انجام پروژه های گاز رسانی افزایش زیادی یافته است در مذاکرات قبل از عید برای بودجه 1401 با اولویت دادن به مناطق محروم این رقم را با رأی حداکثری مجلس به 45 میلیون تومان افزایش دادیم.

وی بیان کرد: بر این اساس امسال 150 روستای استان قزوین که در مناطق صعب العبور قرار دارند و امکان گازرسانی با سرانه قبلی برای آنها فراهم نبود، در لیست گازرسانی قرار گرفتند و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 1402 تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به تمام روستاهای استان قزوین تا پایان سال 1402

گازرسانی به تمام روستاهای استان قزوین تا پایان سال 1402