مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-05اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی سد دالکی دشتستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: سد دالکی با پبشرفت بیش از 40 درصد، یکی از بزرگ ترین طرح های عمرانی استان بوشهر محسوب می شود و تکمیل آن موجب بهبود معیشت کشاورزان و بهره وری حداکثری از منابع آب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت سد دالکی به دلیل تامین آب بیش از 2 میلیون اصله نخل و تامین شغل و معیشت بیش از 3 هزار و 500 نفر از اهالی شهرستان دشتستان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر ادامه داد: سد دالکی با پبشرفت بیش از 40 درصد، یکی از بزرگ ترین طرح های عمرانی استان بوشهر محسوب می شود و تکمیل آن موجب بهبود معیشت کشاورزان و بهره وری حداکثری از منابع آب خواهد شد.

وی افزود: پیشرفت این طرح با توجه اعتباری که به آن داده شده، خوب است و امیدواریم با توجه به مصوبات سفر استانی رییس جمهور، تحول عظیمی در اعتبارات مورد نیاز آن ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: سد دالکی در اولویت طرح های دولت سیزدهم در وزارت نیرو قرار گرفته و همه عوامل اجرایی طرح به صورت تمام وقت در حال تلاش برای تحقق زمان بندی آن هستند.

به گفته محمدی این سد از نوع خاکی با هسته آسفالتی، و حجم ذخیره آن 270 میلیون مترمکعب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی سد دالکی دشتستان

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی سد دالکی دشتستان