مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 06:322022-06-05سياسي

اصلاح طلبان نگاه کاسب کارانه به خط امام دارند


معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید گفت: اصلاح طلبان به خط امام نگاه کاسب کارانه دارند تا هروقت بخواهند به قدرت برگردند از آن استفاده کنند، - حسین عبداللهی فر معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس در مورد مشارکت اصلاح طلبان در پروژه امام زدایی گفت: اصلاح طلبان برای اینکه ادعا کنند آنها پیرو خط امام بودند و نظام آنها را حذف کرده، حکومت را به عبور از خط امام متهم می کنند.

  وی افزود: این موضوع در جریان اعتراض اصلاح طلبان به سرود سلام فرمانده قابل مشاهده است؛ به ظاهر ادعا می کنند که چرا در این سرود حرفی از امام زده نمی شود ولی در واقعیت نگران این مساله هستند که چرا مردم از آنها روی برگردانده اند و به سمت فرهنگی می روند که متعلق به حضرت ولی عصر(عج) و رهبر انقلاب است.

  عبداللهی افزود: دغدغه آنان از دست دادن پایگاه اجتماعی شان است ولی برای انحراف افکار عمومی ادعا می کنند که نقش اندیشه های امام راحل کمرنگ شده است در صورتی که آنها دلواپس راه بنیانگذار انقلاب نیستند بلکه نگران خودشان هستند.

  این استاد دانشگاه با بیان اینکه اصلاح طلبان به خط امام نگاه کاسب کارانه دارند تا برای بازگشت به قدرت از آن استفاده کنند، تصریح کرد: این افراد پیرو خط امام نیستند چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان نگاه کاسب کارانه به خط امام دارند

اصلاح طلبان نگاه کاسب کارانه به خط امام دارند