مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-04سياسي

امام در زمان ورود به ایران گفت اول می خواهم به دانشگاه تهران بروم


دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: امام(ره) عاشق جوانان بود و زمانی که به ایران آمد بیان کرد که اول به دانشگاه تهران می روم و برای جوانان سخنرانی می کنم.

- مرتضی آرسته، دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حال و هوای 14 خرداد سال 1368 اظهار داشت: 33 سال پیش در چنین روزی در تهران بر سر مزار امام(ره) بودم و غوغایی به پا بود، دوستانمان دور تا دور پیکر امام(ره) که در کانتینر بودT جمع شده بودند و شاهد بودم که مردم شب تا صبح چه می کردند؛ چون کسی را از دست داده بودند که جایگزینی نداشت.

وی افزود: 33 سال از این ماجرا گذشت، اما امام(ره) انقلاب را به گونه ای آب یاری کرد که شاهدیم به سراسر جهان رفته و در تمام دل های مردم نفوذ کرده است.

آرسته پیرامون ویژگی های شخصیتی امام با یادآوری اینکه از نزدیک با امام(ره) رو در رو شده بودم، تصریح کرد: در خرداد 42 در نوجوانی ایشان را دیده بودم و در فروردین سال 57 نیز حدود یک ماه در نجف در خدمت او بودم، اما نمی توان وصف حضرت امام(ره) را گفت،؛ تنها باید اقدامات او را بیان کرد تا نسل جوان بدانند امام(ره) چه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام در زمان ورود به ایران گفت اول می خواهم به دانشگاه تهران بروم

امام در زمان ورود به ایران گفت اول می خواهم به دانشگاه تهران بروم