مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-04سياسي

حادثه متروپل نشان دهنده بی کفایتی دولت تدبیر و امید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) به تنهایی تمام خوبی های عالم را داشته است، اظهار کرد: امام راحل (ره) همه صفات پسندیده در امام راحل (ره) جمع شده بود به طوری که ازنظر معنویت و عرفان الگو مسلمانان عالم بودند و همین امر سبب شد تا در میان قلوب مؤمنین جای بگیرد.

وی با اشاره به ویژگی های امام راحل (ره) در عالم هستی گفت: خداترسی و خداشناسی، بصیرت بسیار زیاد، اطاعت بی چون وچرا از پروردگار، وقت شناسی در امور، حسن خلق، زهد و ساده زیستی، نماز شب خواندن بخشی از ویژگی های امام راحل (ره) بوده است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی وجود امام خمینی (ره) را الهی دانست و افزود: امام خمینی وجودش الهی بود در همه امور نخست پروردگار را در نظر می گرفت لذا به این دلیل با انقلاب خود حادثه ای عظیم در جهان هستی خلق کرد.

ذوالنور، با تأکید بر لزوم توجه به مبانی و اصول دینی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از انقلاب ها به دلیل عدم توجه به مردم سالاری و توجه به این و معنویات پس از مدتی سرنگون شدند ولی امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دین داری عمیق خود، مردم سالاری دینی در جامعه گسترش و مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه متروپل نشان دهنده بی کفایتی دولت تدبیر و امید است

حادثه متروپل نشان دهنده بی کفایتی دولت تدبیر و امید است