مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-04سياسي

منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عطر امام رضا(ع) گرفت


منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس همزمان باسالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور کاروان زیر سایه خورشید عطر امام رضا(ع) به خود گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک کرامت و همزمان با سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی(ره) راهی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه شدند.

  این کاروان در اولین برنامه خود در منطقه یکم ندسا همراه با استقبال پرشور مردمی، بر سر مزار مطهر شهدای گمنام این منطقه حاضر شدند و به مقام شامخ آن ها ادای احترام کردند.

  کاروان زیرسایه خورشید هرمزگان سپس راهی بیت الزهرا(س) شهرک امام علی(ع) شدند و ویژه برنامه عهده روح الله را به مناسبت سالروز رحلت جانگداز عارف دلسوخته قرن حضرت امام خمینی(ره) همراه با مراسم تبرک جویی به پرچم مقدس و مطهر بارگاه قدسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و مداحی کربلایی مجتبی ریخته گرزاده برگزار کردند.

حجت الاسلام جواهری در این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: ما در دنیا طوری باید باشیم که بزرگان می گویند و امروز روز رحلت خمینی(ره) است که  چند ویژگی ناب داشتند و یکی از ویژگی های ناب که شهره خاص و عام است و دوست و دشمن بدان اذعان دارند، شجاعت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عطر امام رضا(ع) گرفت

منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عطر امام رضا(ع) گرفت