مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-04سياسي

انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی پیوند ناگسستنی دارد


امام خمینی (ره) صراط مستقیم را در جاهلیت قرن بیستم نشان داد و انقلاب اسلامی با نام و اندیشه امام راحل، پیوند ناگسستنی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.

راه او راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست .

وی ادامه داد: چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج ملکوتی ابرمردی است که چونان شهابی ثاقب، صراط مستقیم را در جاهلیت قرن بیستم روشن کرد تا نهضتش، بعثتی برای کاشتن بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام در سراسر جهان باشد.

  استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بدون تردید حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) روح اسلام بود که در کالبد مرده اسلام ایران دمید و آن را دوباره زنده کرد و صدایش، فریادی علیه بت های جدید و مشرکان روزگار بود.

و پانزدهم خرداد، جلوه ای از فَاصْدَعْ بِمَا تُؤْمَرُ وَأَعْرِضْ عَنِ الْمُشْرِکِینَ/ پس تو آشکارا آنچه مأموری (به خلق) برسان و از مشرکان روی بگردان بود که خشم طاغوتیان را برانگیخت و اسلام را به یمن قیام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی پیوند ناگسستنی دارد

انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی پیوند ناگسستنی دارد