مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-04سياسي

بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب با حضور خدام رضوی در یزد+عکس


مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد با برشمردن ویژگی های امام خمینی(ره) و تشبیه آن با ویژگی های رسول اکرم(ص)، گفت: سرنگونی طاغوت گام اول و جایگزین کردن تمدن اسلامی برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی گام دوم در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر محمدی، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی ره که با حضور پرشور مردم دارالعباده در مسجد حظیره(پایگاه انقلاب) برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نیز در قرن بیستم و زمانی که دین در دنیا به ضعیف ترین وضعیت خود نزول کرده بود و شاهد مراسم های دینی بی روحی در اماکن مذهبی و ادیان مختلف بودیم، این انقلاب را بنیان گذاشت.

وی به ویژگی های ذکر شده در مورد پیامبر اکرم(ص) و تشابه آن با شخصیت امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) نیز همانند رسول اکرم(ص)، انسانی از جنس مردم بود.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با بیان این که بنیانگذار انقلاب اسلامی، یک عالم و روحانی بود که سالها در حوزه علمیه قم تحصیل کرد و تا زمانی که از سن مبارکشان گذشته بود، کسی در وجودش جز صداقت و پاکی، چیزی ندیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب با حضور خدام رضوی در یزد+عکس

بزرگداشت رحلت معمار کبیر انقلاب با حضور خدام رضوی در یزد+عکس