مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-04سياسي

آغاز برنامه های سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در خمین


سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان در بیت قدیمی امام خمینی (ره) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین صبح امروز همزمان با سراسر کشور آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان در خمین برگزار شد.

به مناسبت 14 خرداد ایام ارتحال امام راحل بالغ بر 1000 برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح استان برگزار می شود که  برگزاری شورای اداری استان در خمین از مهم ترین این برنامه هاست.

برگزاری  کنگره بین المللی شعر روح الله، اعزام 5 هزار و 500 زائر به مرقد حضرت امام از سراسر استان، غبارروبی زادگاه و بیت تاریخی امام   با حضور اقشار مردم و مسئوان خمین، برگزاری محفل انس با قران کریم با حضور قاریان سراسر کشور، برپایی نمایشگاه عکس روح الله در بیت تاریخی امام، برگزاری همایش اندیشه های امام خمینی از تحقق تا دوام را به همت دانشگاه اراک، چاپ و تهیه 1000 عنوان وصیت نامه امام برای توزیع به مناسبت ارتحال بین زائران و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات الهی و سیاسی، برگزاری کارگاه امام شناسی و توزیع کمک های معیشتی بین نیازمندان به همت بسیجیان و کمک های مومنانه بخشی از این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در خمین

آغاز برنامه های سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در خمین