مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-04سياسي

زیدآبادی: وکلای «میرحسین» شکایت کنند


قاعدتاً مدعی العموم که طرح برخی انتقادها را تحت عنوان تبلیغ علیه نظام مورد پیگیرد قضایی قرار می دهد، در این مورد هم باید وارد عمل شود و از آقای بادامچیان بپرسد که با تکیه بر کدام اسناد و مدارک آبروی نظام را به باد داده است؟ - قاعدتاً مدعی العموم که طرح برخی انتقادها را تحت عنوان تبلیغ علیه نظام مورد پیگیرد قضایی قرار می دهد، در این مورد هم باید وارد عمل شود و از آقای بادامچیان بپرسد که با تکیه بر کدام اسناد و مدارک آبروی نظام را به باد داده است؟ فعال سیاسی، خواستار پیگیری قضایی اتهامات بادامچیان علیه میرحسین موسوی شد.

احمد زیدآبای در کانال تلگرامی خود نوشت: اسدالله بادامچیان از سران حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با روزنامه جوان، مهندس میر حسین موسوی را از همان ابتدای کارش مهره پرورش یافته و خارجی معرفی کرده است.

این بهتان قبل از اینکه جانب میرحسین را بگیرد؛ اتهامی علیه کلیت نظام جمهوری اسلامی است؛ زیرا نظامی که نخست وزیر دوران جنگ و فردِ مورد وثوق کامل و حمایت قاطعِ رهبر وقت و دیگر ارکان قدرتش، از همان اول کار مهره پرورش یافته خارجی بوده است؛ دیگر با کدام ادلّه می توان به سایر اجزاء و مقام های دیگرش کوچکترین اعتمادی داشت و آنها را مهره های پرورش یافته دست خارجی ها ندانست؟ قاعدتاً مدعی العموم که طرح برخی انتقادها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: وکلای «میرحسین» شکایت کنند

زیدآبادی: وکلای «میرحسین» شکایت کنند