مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-04سياسي

خبرهای خوب از پروژه پل کلو و جاده یاسوج-سی سخت+فیلم


فرماندار دنا و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبرهای خوبی به مردم سی سخت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، کورش درخشان زاده فرماندار دنا به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف بازدید و بر نحوه کار پیمانکاران نظارت کردند.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان دنا از مدیر کل راه و شهرسازی دعوت شده تا از نزدیک بر عملیات آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف نظارت کنند.

فرماندار دنا اظهار داشت: محل اعتبار این پروژه ها از محل باز آفرینی شهری اداره راه وشهرسازی است که علاوه بر این پروژه، پروژه های دیگری را هم خواهیم داشت.

فرماندار دنا گفت: خبر خوبی برای مردم سی سخت این که پس از سالها پروژه پل بزرگ پل کلو به مرحله مناقصه رفته و با اعتباری بسیار خوب به زودی عملیاتی خواهد شد.

راستا مدیرکل راه و شهرسازی هم گفت: به اتفاق فرماندار دنا از پروژه های در حال اجرا در شهر سی سخت و جاده یاسوج -پاتاوه با اعتبار 26 میلیارد تومان به طول 5کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای 30درصد بازدید کردیم که خوشبختانه همه پروژه ها با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا هستند فقط بعضی از پروژها  معارض دولتی مثل تیر برق و آب وگاز  داشتند که با پیگیری فرماندار این مهم در حال برطرف شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب از پروژه پل کلو و جاده یاسوج-سی سخت+فیلم

خبرهای خوب از پروژه پل کلو و جاده یاسوج-سی سخت+فیلم