مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 19:322022-06-03ورزشي

طلای موی تای جهان بر گردن فاطمه حسینی/ 4 مدال حاصل کار ملی پوشان ایران در روز هشتم


فاطمه حسینی با شکست حریفی از کشور میزبان در دیدار نهایی وزن 60- کیلوگرم، اولین ورزشکار طلایی ایران در مسابقات جهانی موی تای، ابوظبی 2022 لقب گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز جمعه 13 خرداد ماه، هشتمین روز از رقابت های جهانی موی تای با انجام مبارزات فینال رده سنی زیر 23 سال پیگیری شد که در پایان تیم کشورمان یک مدال طلا و سه نقره را از آن خود کرد.

در وزن 60- کیلوگرم ، فاطمه حسینی که برای رسیدن به فینال، حریفانی از سوریه و ویتنام را پشت سر گذاشته بود، در دیدار نهایی و در سالن مملو از تماشاگران اماراتی، با نتیجه قاطع 27 بر 30 از سد موی تای کار کشور میزبان گذشت، تا اولین ورزشکار طلایی ایران در این دوره از رقابتها لقب گیرد.

صبا چناری دیگر نماینده کشورمان، امروز و در فینال وزن 75- کیلوگرم، با قبول شکست برابر اما دیپروز از نیوزیلند، عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

در بازی فینال وزن 54- کیلوگرم آقایان نیز مهرداد خان زاده با وجود ارائه یک بازی تماشایی، در نهایت 26 بر 30 مقابل احمد نورایمان از مالزی متوقف شد و به مدال نقره بسنده کرد.

گفتنی است با تصمیم IFMA و پس از انجام قرعه کشی میان فایترهای حاضر در وزن 45- کیلو، مسابقه ای با عنوان مبارزه ویژه میان فرشته حسن زاده و دامیا حسنا برگزار شد که با برتری موی تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای موی تای جهان بر گردن فاطمه حسینی/ 4 مدال حاصل کار ملی پوشان ایران در روز هشتم

طلای موی تای جهان بر گردن فاطمه حسینی/ 4 مدال حاصل کار ملی پوشان ایران در روز هشتم