مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-03سياسي

امام جمعه قم: بسیاری از کالاها تا 50 درصد گران شدند


احساس می کنیم نظارت قوی وجود ندارد زیرا گفته می شود که چهار قلم کالا گران می شود اما بسیاری از اجناس 20 درصد، 30 درصد 50 درصد گران شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله حسینی بوشهری، در خطبه نماز جمعه 13 خرداد که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نام گذاری دهه کرامت فرصتی برای معرفی اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد احمد بن موسی و میلاد امام رضا (ع) از جمله مناسبت های دهه کرامت است.

باید اعتراف کنیم که حق اهل بیت (ع) را آن گونه که هست رعایت نکردیم زیرا امام رضا (ع) که فرمودند اگر مردم زیبایی های کلام ما را بدانند از ما پیروی می کنند.

وی بابیان اینکه این مشکل نشاءت گرفته از کم کاری های ما و تبلیغات زهرآگین دشمن است، بیان کرد: فیلمی ساختند که ملت ایران، دین داری ملت ایران و نماد قداست این ملت یعنی امام رضا (ع) را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به اینکه از هنرمندان و صاحبان قلمی که این کار محکوم کردند تشکر می کنیم، افزود: به بهانه قاتلی که در مشهد قتل انجام داده است چهره رئوف امام رضا (ع) را آن گونه نشان می دهند.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: نسبت به مردم قهرمان آبادان و خوزستان که این شرایط سخت برایشان پیش آمده همدردی می کنیم و از مسئولین می خواهیم که مایه تسلی بازماندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: بسیاری از کالاها تا 50 درصد گران شدند

امام جمعه قم: بسیاری از کالاها تا 50 درصد گران شدند