مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 18:572022-06-03بين الملل

دادگاه لاهه باید درباره جنایات اسراییل تحقیق کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با سپری شدن یک روز خونین دیگر در فلسطین اشغالی و شهادت پنج فلسطینی در 24 ساعت که آخرین آن شهادت عوده محمد عوده (17 ساله) در عصر روز گذشته بود، - وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای از دیوان بین المللی کیفری خواست تا در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی تحقیق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با سپری شدن یک روز خونین دیگر در فلسطین اشغالی و شهادت پنج فلسطینی در 24 ساعت که آخرین آن شهادت عوده محمد عوده (17 ساله) در عصر روز گذشته بود، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان، با صدور بیانیه ای به شدت جنایات رژیم موقت صهیونیستی را محکوم کرد.

به نوشته الجزیره، در این بیانیه ضمن بیان اینکه، رژیم صهیونیستی مسئول کامل و مستقیم اعدام میدانی محمد عوده است، از کشور های جهان خواسته شده تا در راستای توقف جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین، اقدام واقعی در پیش گیرند.

این بیانیه می افزاید: از دادگاه کیفری بین المللی می خواهیم تا هر چه سریع تر تحقیقات خود را درباره جنایت رژیم اشغالگر و شهرک نشینان در حق مردم فلسطین آغاز کند.

روز گذشته نیز تشکیلات خودگردان در بیانیه ای گفت که سکوت جامعه جهانی و دولت آمریکا در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس، پوششی برای این جنایات و مانعی در برابر محاکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه لاهه باید درباره جنایات اسراییل تحقیق کند

دادگاه لاهه باید درباره جنایات اسراییل تحقیق کند