مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-03سياسي

هشدار امام جمعه برای پیشگیری از تکرار حادثه «متروپل» در خرم آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم آباددر خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه خداوند کریم است، اظهار کرد: رسیدن به قله کرامت بدون تقوا ممکن نیست.

  وی با اشاره به دهه کرامت گفت: حضرت معصومه(س) به همراه برادرش امام رضا(ع) آموزگاران تقوا، احسان، کرامت برای همه عصرها هستند، دختران ایران و لرستانی گوهران پاک سرشت این بانوی کرامت را الگو قرار دهند.

  امام جمعه خرم آباد ادامه داد: در روز 12 خرداد بعد از دو سال  فوتی کرونا نداشتیم که جای تقدیر و تشکر از مسؤولان مربوطه این موضوع دارد اما بدانیم که استمرار این وضعیت در گرو عمل به پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است.

  شاهرخی با اشاره به رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: جاری شدن یاد و نام امام راحل همه آحاد مردم را به سمت اهداف انقلاب هدایت می کند و جا دارد به سمت آرمان و ارزش های اسلامی و دینی حرکت کنیم.

  وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با اعتماد به مردم نظریه جمهوری اسلامی را ارائه کرد و آن را با آرای مردمی حاکمیت بخشید، جمهوریت و اسلامیت آن برگرفته از مبانی اسلام است و موفقیت دولت و ملت را در پایبندی به احکام اسلامی و سرافرازی یک ملت را در این می داند که به سرمایه اجتماعی نظام توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امام جمعه برای پیشگیری از تکرار حادثه «متروپل» در خرم آباد

هشدار امام جمعه برای پیشگیری از تکرار حادثه «متروپل» در خرم آباد