مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-03سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته ( 13 خرداد 1401) سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی( ره) تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (13 خرداد ماه 1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

 امام راحل عزت را به ملت ایران بخشید /صدور بی حصر محوز معادن ویرانی خلخال را به دنبال داشته است   حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با تسلیت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی ره گفت: صدور بی حد حصر مجوز برداشت مصالح شن وماسه ویرانی طبیعت خلخال و جاده ها را به دنبال داشته است.

وی با قدردانی از ورود اعضای شورای تامین شهرستان خلخال و فرماندار خلخال در پیگیری و ممنوعیت صدور مجوز برای این گونه فعالیت ها گفت: برداشت مصالح از معادن خلخال هیچ سودی برای خلخال نداشته است.

حجت الاسلام اسدی بااشاره به سفر وزیر بهداشت به اردبیل گفت: انتظار می رفت که این وزیر به خلخال نیز سفر و قطعا باید مسوولین استانی از برکات این سفر شهرستان خلخال را نیز در نظر بگیرند.

وی به سفر هیات دولت به خلخال و قول های داده شده اشاره وگفت: قول احداث تونل توسط نماینده رییس جمهور داده شد ولی عملا این قول ها عملی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟