مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-03سياسي

پیشرفت عمرانی فارس در گرو تکمیل به موقع خطوط ریلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: زمان معاصر به 2 بخش تقسیم می شود؛ قبل از امام خمینی و بعد از آن، پس از امام خمینی این عصر به نام وی نامگذاری شده است چراکه حرکت انقلابی امام خمینی(ره) بازگشت دنیا به معنویت بود.

وی با بیان اینکه معنویتی که امروز جهان به آن متوجه شده بازنگری در تاریخ این جهان است، گفت: اروپا در دوره رنسانس با تحولاتی روبه رو شد که نتیجه آن جدایی دین از سیاست در عصر حاضر بوده، تمدن، رفاه و ثروت امروز اروپا حاصل استثمار و فشار بر ملت های ضعیف از جمله ایران و کشورهای خاورمیانه و این به دلیل بی دینی و جدایی دین از دیگر امور زندگی است.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه انگلیس بدهکار ملت ایران است، افزود: دین برای زندگی ضروری است و تا دین نباشد علم و تکنولوژی مسیر درستی طی نمی کند، 3 قرن از نحله جدایی دین از سیاست گذشت و نیاز بود که کسی بیاید و بگوید مسیر سعادت از دین و معنویت می گذرد.

دژکام بیان کرد: فریاد بلند امام راحل که با خون شهیدان جان گرفت و به سوی همه جهان حرکت کرد این بود که سعادت بشریت در ابزار مادی نیست و به تنهایی نمی تواند سعادت را تامین کند، عصری که امام آغاز کرد بر پایه آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت عمرانی فارس در گرو تکمیل به موقع خطوط ریلی است

پیشرفت عمرانی فارس در گرو تکمیل به موقع خطوط ریلی است