مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-03سياسي

قیام 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد


قیام 15 خرداد نقطه عطفی در سال 1357 بود و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهارداشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) وظیفه جهادی خود را انجام داده و توانست با عمل به دین مقدس اسلام مجددا احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را بکار گرفت تا امت اسلامی را بیدار و متوجه مهمترین خطرات تهدید کننده جهان اسلام کند و در این راه پیروز شد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه امام(ره)به سراغ ریشه فسادها رفت و آن را در حاکمان فاسد، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی می دانست گفت: رهبر معظم انقلاب نیز راه ایشان را ادامه دادند و به سراغ ریشه ها رفتند.

حجت الاسلام رمضانی با تسلیت به مناسبت قیام خونین 15 خرداد افزود: قیام  15 خرداد نقطه عطفی در سال 1357 بود و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت زهدان با تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت، اتفاقات اخیر در جشنواره کن را محکوم کرد و خواستار برخورد با توهین کنندگان به مقدسات اسلام و توهین به مشهد الرضا و حرم مقدس امام رضا (ع) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد

قیام 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد