مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-03سياسي

نظارت بیش از پیش و نظارت کامل تر و دقیق تر بر بازار را از دولت خواستاریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نقیبی، دبیر شورای هم اندیشی بسیج دانشجویی گلستان در سخنرانی پیش از خطبه های امروز گرگان، - دبیر شورای هم اندیشی بسیج دانشجویی گلستان گفت: جامعه دانشجویی از دولت و مسئولین، توجه بیش از پیش و نظارت کامل تر و دقیق تر نسبت به تنظیم بازار و عدم احتکار و جلوگیری سوءاستفاده های سودجویانه را خواستاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نقیبی، دبیر شورای هم اندیشی بسیج دانشجویی گلستان در سخنرانی پیش از خطبه های امروز گرگان، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: نیمه خرداد همواره یادآور دو رویداد تاریخی مهم در سپهر سیاسی اجتماعی ایران اسلامی است، 14 خرداد 1368 سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و 15 خرداد 1342 آغاز خونین نهضت بزرگ انقلاب اسلامی.

نقیبی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین و مؤثرترین و ماندگار ترین چهره تاریخ معاصر در قرن اخیر است، گفت: شخصیت بزرگی که با طهارت روح و عظمت ایمان خود، انقلاب اسلامی ایران را با قیام 15 خرداد 1342 هدایت کرد و در بهمن 1357 به پیروزی رساند.

دبیر شورای هم اندیشی بسیج دانشجویی گلستان بیان کرد: امام خمینی (ره) با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بیش از پیش و نظارت کامل تر و دقیق تر بر بازار را از دولت خواستاریم

نظارت بیش از پیش و نظارت کامل تر و دقیق تر بر بازار را از دولت خواستاریم