مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-03سياسي

هر کسی در متروپل آسیب دیده، باید به حق خود برسد


دغدغه مردم این است که انتظار خانواده هایی که عزیزشان را از دست دادند به پایان برسد؛ تلاش برای خارج کردن این افراد از زیر آوار در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (13 خردادماه) با تاکید بر لزوم اخلاق مداری در محیط خانواده و اجتماع اظهار کرد: اگر احیانا فردی نسبت به همسر بداخلاقی می کند، حواسش باشد اعمالش زیر سوال می رود.

وی افزود: باید همیشه اخلاق خوبی داشته باشیم و اگر مقداری بداخلاقی هم وجود داشته باشد باید برای اصلاح آن تلاش کرد اما مقداری که می ماند هم نباید موجب شود انسان فورا به فکر جدایی بیفتد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر الگوگیری از زندگی ائمه اطهار(ع) گفت: چه تعداد از همسران اهل بیت مطابق میل شان رفتار کرده اند؟ داستان امام حسن مجتبی(ع) و همسران پیامبر(ص) باید مطالعه شود تا از این موارد مطلع شد اما چه می شود که در زندگی این افراد طلاق مطرح نیست؟ روایت جعلی نسبت به اهل بیت(ع) وجود دارد اما قطعا دروغ است زیرا با طلاق عرش الهی می لرزد.

امام جمعه اهواز با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: امام(ره) بسیار گردن ما حق دارد؛ درست است که در طول تاریخ سختی می کشیم اما این سختی ها برای دین ارزش دارد؛ تنها در پنج شش سال اول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی در متروپل آسیب دیده، باید به حق خود برسد

هر کسی در متروپل آسیب دیده، باید به حق خود برسد