مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-03اقتصادي

وزیر تعاون: ثمره انتصابات جدید در وزارت تعاون رکورد زنی در تولید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالمالکی صبح جمعه در مراسم کلنگ زنی، بهره برداری و رونمایی از طرح های جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ایران اظهار داشت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام مسئولانی که امضا در اختیار آنهاست اگر بخواهند اهمال و وقت کشی کنند با آن ها برخورد انقلابی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالمالکی صبح جمعه در مراسم کلنگ زنی، بهره برداری و رونمایی از طرح های جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ایران اظهار داشت: هدف اول من از این سفر، تشکر از کارگران سنگ آهن بافق و مدیران زحمتکش آن است که این مجموعه بزرگ را سرپا نگه داشته و آینده ای بسیار عالی را برای آن رقم می زنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: برخی موارد در اندیشه های امام شاخص بوده و وقتی تحلیل محتوا روی سخنان ایشان انجام شده، بیشترین تکرار واژه و گروه توسط ایشان، مردم بوده است.

عبدالملکی عنوان کرد: ذهن حضرت امام سرشار از ایده خدمت به مردم است که این ها برآمده از مکتب اسلام است که در آن مردم، ولی نعمتان اصلی حاکمیت هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از نگاه بزرگان دین، بعد از واجبات، بزرگترین اقدام خدمت به مردم است و امام راحل نیز بر همین مبنا وارد مبارزات شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون: ثمره انتصابات جدید در وزارت تعاون رکورد زنی در تولید است

وزیر تعاون: ثمره انتصابات جدید در وزارت تعاون رکورد زنی در تولید است