مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-03ورزشي

تیراندازی خراسان جنوبی مجهز به سالن تخصصی شد


تیراندازان خراسان جنوبی می توانند از این پس سیبل سالن تخصصی سردار شهید سلیمانی را نشانه گیری کنند.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تیراندازی ورزشی رقابتی است که در آن مهارت های سرعتی و نظم پذیری ورزشکاران را می سنجند و از جمله رشته های اصیل ایرانی که دین مقدس اسلام نیز بر ترویج آن تاکید دارد.

تیراندازی با تفنگ بادی در خراسان جنوبی یکی از رشته های شاخص در مدال آوری و قهرمان پروری است که تاکنون توانسته ملی پوشان شایسته ای را در خود پرورش دهد.

نجمه خدمتی از جمله تیراندازان المپیکی و ملی پوشی است که از شهر بیرجند با کمترین امکانات سخت افزاری پا به عرصه میدان رقابت های ملی و بین المللی گذاشته و به کرات برای خراسان جنوبی افتخاری آفرینی کرده و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده است.

گرچه طی سال های اخیر در بخش آقایان رشته تیراندازی خراسان جنوبی نتوانسته است ملی پوشانی را راهی رقابت های جهانی کند ولی تجهیز سالن های تخصصی این رشته ورزشی می تواند زمینه شناسایی  استعدادهای بالقوه را فراهم و توانمندی نخبه های زیرپوستی را شکوفا سازد.

در شهرستان بیرجند تعداد 9 سالن تیراندازی با تفنگ بادی مجوز فعالیت دارد که در سفیر اخیر سردار قربانی رییس فدراسیون تیراندازی به خراسان جنوبی و حضور مسؤولان استان نیز  سالن تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی خراسان جنوبی مجهز به سالن تخصصی شد

تیراندازی خراسان جنوبی مجهز به سالن تخصصی شد