مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-03سياسي

امام خمینی(ره) یک پارچه با هوای نفس مبارزه می کرد


دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) یک پارچه با هوای نفس مبارزه می کرد،باید ابعاد شخصیتی حضرت امام را در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی بررسی و به آن توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی آرسته دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان صبح امروز در جلسه این جمعیت ویژه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس از گذشت دو سال و 100 روز آمار فوتی های کرونا  به صفر رسید و باید خدا را شکر کنیم و سپاسگزار باشیم که امروز در این شرایط توانستیم این جلسه را برگزار کنیم.

وی با اشاره به شرایط کرونا و واکسیناسیون در دولت قبل توضیح داد: در دولت قبل در سخت ترین شرایط برای درخواست واکسن، مسؤولان بیان می کردند که به علت تحریم ها نمی توانیم کاری انجام دهیم اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با پیگیری های انجام شده شاهد بودیم که این مشکل رفع شد و از آمار فوتی روزانه 700 نفر به صفر رسیدیم.

آرسته با تاکید بر اینکه امام(ره) در نجف برای هر چیزی الگو بودند، افزود: این مرد، یک پارچه با هوای نفس مبارزه می کرد، ما هر چه داریم از او داریم و باید بدانیم که  چه کسی بوده و برای انقلاب چه اقداماتی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) یک پارچه با هوای نفس مبارزه می کرد

امام خمینی(ره) یک پارچه با هوای نفس مبارزه می کرد