مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-03فرهنگي

مهدی صباغی در بهشت رضا به خاک سپرده می شود


مهدی صباغی که در یک سال اخیر دچار بیماری آلزایمر شده بود و در بستر بیماری بود، چند ماهی نتوانسته بود که در هیچ یک از برنامه های رادیویی و نمایشی حضور یابد و در نهایت صبح امروز، - 13 خردادماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهدی صباغی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

محمد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت درگذشت مهدی صباغی، در رابطه با مراسم تشییع و تدفین وی اظهار کرد: اصل برنامه تدفین پیکر مهدی صباغی برعهده خانواده وی است و ما منتظر تصمیم آن ها هستیم و پس از اعلام آن ها از طریق معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم خاکسپاری ایشان در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد قطعی است اما برای زمان تدفین منتظر تصمیم خانواده مرحوم صباغی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهدی صباغی جزو بازیگران خوب، متعهد و تاثیرگذار مشهد بود و درگذشت او را به جامعه هنری تسلیت عرض می کنیم.

مهدی صباغی که در یک سال اخیر دچار بیماری آلزایمر شده بود و در بستر بیماری بود، چند ماهی نتوانسته بود که در هیچ یک از برنامه های رادیویی و نمایشی حضور یابد و در نهایت صبح امروز، 13 خردادماه دعوت حق را لبیک گفت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی صباغی در بهشت رضا به خاک سپرده می شود

مهدی صباغی در بهشت رضا به خاک سپرده می شود