مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-03سياسي

فرمانده سپاه امام رضا (ع): جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است


با تبعیت از رهبر انقلاب، امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.

- با تبعیت از رهبر انقلاب، امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با افرادی که دخیل در مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف ندارد و برخورد می کند چرا که معتقدیم نباید با معیشت مردم بازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سپاه خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی، افزود: متأسفانه مافیای فساد در موضوع نان، گوشت و مرغ به عنوان کالای اساسی و معیشتی مردم در این ایام فعال بوده و در این اوضاع سخت در حال کسب درآمد بودند و در پی اقدامات همین مفسدان در عرصه های اقتصادی، بدبینی به نظام اسلامی ایجاد کرده بودند که برخورد قاطعانه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تصمیمات گرفته شده در مورد جراحی اقتصادی را به فال نیک می گیریم، افزود: با تبعیت از رهبر انقلاب، امیدوار به آینده کشور هستیم و این نیز یکی از مواردی است که همانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امام رضا (ع): جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع): جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است