مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-03بين الملل

داروهای ایرانی در عراق ثبت می شوند


به ثبت داروهای ساخت ایران در وزارت بهداشت عراق سرعت بخشیده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک از تجربیات ارزنده پزشکان ایرانی در عراق هم استفاده بهینه کنیم.

- وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری های پزشکی دو کشور، بر تسریع در ثبت داروهای ساخت ایران در عراق تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد، دو طرف ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری های طبی و استفاده از کارشناسان پزشکی، بر تسریع در ثبت داروهای ساخت ایران در عراق تاکید کردند.

دیدار با رییس جمهور، نخست وزیر و وزیر صنعت و معدن عراق از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به بغداد است.

دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به اینکه ایران برای تقویت همکاری های بهداشتی و برگزاری همایش های پزشکی کاملا آماده است، افزود: مداوای بیماران عراقی در بیمارستان های ایران و رسیدگی به بیماران ایرانی به ویژه زوار عتبات عالیات هم از اهداف این سفر است که با طرف عراقی در این باره به توافق رسیدیم و به زودی در این باره توافق نامه ای امضا خواهد شد.

براساس گزارش وبدا، دکتر هانی العقابی وزیر بهداشت عراق هم تاکید کرد: به ثبت داروهای ساخت ایران در وزارت بهداشت عراق سرعت بخشیده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک از تجربیات ارزنده پزشکان ایرانی در عراق هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای ایرانی در عراق ثبت می شوند

داروهای ایرانی در عراق ثبت می شوند