مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-03بين الملل

مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم)


معمولا زمانی که کاموف در هوا متوقف می شود به دلیل وجود خطر دوشپرتاب ها در ناحیه مذکور می باشد که خلبان بدون ایجاد خطر برای بالگرد میتواند از فاصله مطمئن و در نهایت برد ویخر به اهداف حمله کند.

- مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم) معمولا زمانی که کاموف در هوا متوقف می شود به دلیل وجود خطر دوشپرتاب ها در ناحیه مذکور می باشد که خلبان بدون ایجاد خطر برای بالگرد میتواند از فاصله مطمئن و در نهایت برد ویخر به اهداف حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپارتیزان؛ در ویدئو اول لود راکت های S-8 و لود چف و فلر بر روی کارتریج های فلر UV-26 سیستم پرزیدنت اس را میبینم ، بالگرد ابتدا حملات راکتی به شکل پرتاب قوسی را انجام میدهد و سپس با موشک ویخر به اهداف خود حمله میکند که نکته جالب سرعت بالگرد در زمان هدایت موشک ویخر است که نزدیک به 120 کیلومتر بر ساعت می باشد و در ویدئو دوم هم پس از شلیک راکت، ما هدایت تمامی موشک های ویخر را در سرعت های بالای 100 کلیومتر میبینم.

معمولا زمانی که کاموف در هوا متوقف می شود به دلیل وجود خطر دوشپرتاب ها در ناحیه مذکور می باشد که خلبان بدون ایجاد خطر برای بالگرد میتواند از فاصله مطمئن و در نهایت برد ویخر به اهداف حمله کند، اما اگر خلبان خطری را برای ورود به منطقه تشخیص ندهد مانند ویدئو های بالا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم)

مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم)