مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-03فناوري

«بازینو 1401» برگزار می شود


بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای حضور بازی سازان در پویش حمایت از بازی های موبایلی ایرانی با عنوان «بازینو 1401» فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، اردیبهشت ماه 1400 که اختتامیه اولین دوره پویش حمایتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های موبایلی ایرانی با عنوان بازینو برگزار شد، همانجا خبر ادامه دار بودن این پویش ملی هم رسانه ای شد.

  حالا این روزها بنیاد ملی بازی های رایانه ای در تدارک برگزاری دوباره اجرای پویش بازینو در سال 1401 است تا همزمان با آغاز تابستان، آن را برگزار کند.

پویش بازینو که در راستای یکی از خدمات حمایتی بنیاد از بازی سازان بخصوص بازی سازان بازی های موبایلی و حمایت از تولید بازی های بومی طراحی شده است، نخستین بار در تعطیلات نوروز 1400 با حضور 25 بازی اجرا شد.

استقبال خانواده ها از برگزاری این پویش حمایتی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های موبایلی ایرانی با آمار بیش از 500 هزار نصب برای مجموع 25 بازی حاضر در آن و ثبت نام بالغ بر9 هزار نفر برای بخش قرعه کشی این پویش، باعث شد تا برنامه ریزی برای برگزاری دوباره بازینو انجام شود.

  پویش تابستانه بازینو 1401 این بار هم در راستای تحقق یکی از مهم ترین مأموریت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای مبنی بر حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان ایرانی بازی های موب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازینو 1401» برگزار می شود

«بازینو 1401» برگزار می شود