مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 21:272022-06-02سياسي

اهدای گل و عیادت از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین


در آستانه قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد سال 42، مسؤولین این شهرستان با حضور در بیمارستان شهدای 15 خرداد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان با شاخه گلی یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، در آستانه قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 امروز مسؤولین این شهرستان با حضور در بیمارستان شهدای 15 خرداد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان با شاخه گلی یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این آیین اظهار کرد: سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را در حالی پشت سر می گذاریم که وقتی خاطرات آن روزها را مرور می کنیم به این نکته می رسیم که در رحلت ایشان هم دست الهی دخیل و تاثیر گذار بود.

وی گفت: انتخاب بجا و شایسته مجلس خبرگان رهبری از عنایات الطاف الهی بود و باید به این نکته صحه بگذاریم که دوران رهبری مقام معظم رهبری بسیار سخت تر از دوران امام راحل بوده است.

امام جمعه موقت ورامین به جریان های معاند در دوران رهبری مقام معظم رهبری افزود: بسیاری از جریان های مخالف پس از رحلت امام ابراز وجود کردند اما رهبری پیامبرگونه معظم له نگذاشته است لحظه ای در مسیر خللی بوجود بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گل و عیادت از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین

اهدای گل و عیادت از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین