مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 21:122022-06-02ورزشي

ضرورت حمایت مسؤولان خراسان جنوبی از ورزش تیراندازی


برای کسب مدال های رنگی تیراندازان خراسان جنوبی در رویدادهای ورزشی کشوری و بین المللی باید حمایت های سخت افزاری و اعتبارات مالی از سوی مسؤولان استان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تیراندازی از جمله رشته های ورزشی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: در راستای توسعه رشته تیراندازی در خراسان جنوبی باید نسبت به تأمین سالن مناسب و خرید تجهیزات لازم اقدام و مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: ارتقاء جایگاه ورزشکاران، دوره های استعدادیابی و توسعه قهرمان پروری از جمله سیاست های راهبردی و برنامه های اجرایی فدراسیون است.

قربانی یادآور شد: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه و جذب ورزشکاران توانمند این رشته ورزشی باید هیأت تیراندازی خراسان جنوبی برنامه های اولویت داری را تدوین و اجرایی کند.

وی خواستار توجه مسؤولان خراسان جنوبی به رشته تیراندازی شد و خاطرنشان کرد: شأن خراسان جنوبی این است که با ایجاد زمین بازی های المپیکی نسبت به پرورش استعدادهای بالقوه اقدام شود.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: شایسته است خراسان جنوبی در راستای کسب مدال های رنگی در مسابقات قهرمانی کشوری و بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت مسؤولان خراسان جنوبی از ورزش تیراندازی

ضرورت حمایت مسؤولان خراسان جنوبی از ورزش تیراندازی