مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 20:022022-06-02سياسي

پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش برنامه «اورکلر امامی» خبر داد و گفت: این برنامه به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برنامه تداوم آفتاب با حضور کارشناسان در قالب بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‍ ها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار پخش می شود.

وی هممچنین از پخش دو برنامه اورکلر امامی (امام قلب ها) با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی خبر داد و گفت: این برنامه نیز به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه از پخش برنامـه قا لارگی گون (روز ماندگار) با موضوع روند شکل گیری قیام امام و مبارزات ایشان تا زمان ارتحال همچنین شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام راحل خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مدعونی از نسل های اول و چهارم انقلاب و معرفی کتب مرتبط، از ساعت 15 روز یکشنبه به مدت 60 دقیقه همراه شنوندگان خواهد بود.

لطیفی گفت: همچنین مستندهای کشف الاسرار، امام روح الله و به رنگ آیینه در کنار نمایش های رادیویی و سرودهای مناسبتی هم در این ایام از شبکه استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق

پخش برنامه «اورکلر امامی» از شبکه اشراق