مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 18:422022-06-02سياسي

لزوم مدیریت یکپارچه شهری در پایتخت/تهران در سالروز تشکیل بلدیه


عضو شورای شهر تهران با اشاره به سالروز تشکیل بلدیه گفت:مدیریت واحد و یکپارچه شهری بر پایتخت ضرورت دارد و در حال حاضر باید عزم خود جهت خدمت بیشتر به شهروندان را جزم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت، اظهارداشت: 115سال پیش درچنین روزی بلدیه تهران تاسیس شد.

نهادی که شهروندان در زندگی روزمره خود از بامدادان تا شامگاهان با آن سر و کار دارند و وظیفه ذاتی بادیه تهران که امروز به نام شهرداری تهران آن را می شناسیم ارایه خدمات به شهروندان است.

 شهرداری یک نهاد غیر دولتی است و هزینه اقدامات خود را از عوارض شهروندان تامین می کند و این در حالی است که در طول این سالیان شهر گسترش پیدا کرده و هزینه های زیادی به واسطه پایتخت بودن تهران تحمیل شده و از سویی دیگر دولتها هزینه ها و اعتباراتی که باید بر طبق قانون برای ارایه خدمات به شهروندان پرداخت می کردند نپرداخته اند.

در سالهای گذشته شاهد بودیم که سهم شهرداری ها از درآمد هوایی نظیر مالیات ارزش افزوده بیشتر که نشده کاهش نیز یافته و این یعنی در کنار شرایط اقتصادی موجود شهرداری که باید از این اعتبارات برای ارایه خدمات استفاده می کرد محروم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت یکپارچه شهری در پایتخت/تهران در سالروز تشکیل بلدیه

لزوم مدیریت یکپارچه شهری در پایتخت/تهران در سالروز تشکیل بلدیه