مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-02بين الملل

حمله لفظی شدید داوود اوغلو به اردوغان: ادب داشته باش


با افزایش انتقادات از رییس جمهور ترکیه به دلیل توهین به تظاهرات کنندگان مخالف خود، داوود اوغلو نخست وزیر و وزیر خارجه اسبق ترکیه نیز به شدت به وی حمله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اهانت رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه به معترضان پارک گزی و فاحشه و فاسد خطاب کردن آن ها، بسیاری از جمله احمد داوود اوغلو نخست وزیر و وزیر خارجه اسبق ترکیه از وی انتقاد کردند.

به نوشته وبگاه روزنامه زمان، اردوغان در سخنانی، با توهین به کسانی که قصد برپایی نهمین سالروز تظاهرات پارک گزی را داشتند گفته است: آن ها فاسد، فاحشه، راه بند و تروریست هستند.

ما می دانیم که کدام گروهها در پشت صحنه حوادث گزی بودند.

کمال قلیچدار اوغلو رییس حزب جمهوری خواه خلق هم با آن ها بود.

در پی این سخنان، احمد داوود اوغلو هم حزبی سابق اردوغان و وزیر خارجه و نخست وزیر اسبق ترکیه در صفحه توییتر خود خطاب به رییس جمهور ترکیه نوشت: ادب داشته باش! چطور می توانی به شهروندان کشوری که رییس جمهورش هستی توهین کنی؟ می شود گفت که از علم و شناخت و عرفان بی بهره ای اما آیا ادب اساس ایمان ما نیست؟   احمد داود اوغلو از تئوریسین های اصلی سیاست خارجی حزب عدالت و توسعه در ابتدای قرن 21 به شمار می رود و تا زمان استعفای خود در ماه می 2016، از افراد نزدیک به اردوغان محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله لفظی شدید داوود اوغلو به اردوغان: ادب داشته باش

حمله لفظی شدید داوود اوغلو به اردوغان: ادب داشته باش