مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 18:022022-06-02سياسي

«تعالی خانواده و جوانان» از موضوعات بسیار حائز اهمیت در ارتش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین جشنواره سراسری زوج های جوان ارتش در مشهد اظهار کرد: موضوع تعالی خانواده و جوانان از موضوعات بسیار حائز اهمیت در ارتش است.

وی با تقدیر از فرمانده کل و ستاد ارتش، فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش، معاونت فرهنگی عقیدتی سیاسی ارتش، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور، تولیت آستان قدس رضوی و همه افرادی که در برگزاری این همایش و یک حرکت فرهنگی اثربخش در همراهی و همکاری داشته اند، خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه دوره ها و جلسات برای زوج های جوان در سطح یگان های مختلف ارتش باید استمرار داشته باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به زوج های جوان نیروهای 4 گانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش گفت: موفقیت در هیچ کاری اتفاقی نیست و زوجی در زندگی موفق خواهند بود که قانون و اصول حاکم بر یک زندگی مشترک موفق را بدانند.

وی از عمل به توصیه های معصومین در ارتباط با استحکام بنیاد خانواده به عنوان یکی از این اصول نام برد و به تشریح ابعاد مختلف آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی همچنین با تبریک دهه کرامت به حاضران، برای زوج های جوان ارتش آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعالی خانواده و جوانان» از موضوعات بسیار حائز اهمیت در ارتش است

«تعالی خانواده و جوانان» از موضوعات بسیار حائز اهمیت در ارتش است