مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 17:072022-06-02سياسي

نماینده رفسنجان: طرح اقتصادی دولت به نفع مردم دنبال می شود


دولت در طرح اقتصادی تاکنون به موفقیت های بزرگی دست یافته و اهداف بزرگی که به نفع مردم است دنبال می شود و از قاچاق کالاها به طور جدی جلوگیری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در اجلاسیه دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: اگر بتوانیم خدمات نظام را به تصویر بکشیم برای مردم خیلی گواراتر است و شورای شهر، شهرداری و بخش ها فرصت هایی ایجاد کنند که خدمات نظام دیده شود.

وی با بیان اینکه علی رغم نبود ثبات مدیریتی در کشور اما ادارات رفسنجان کارهای خود را انجام دادند ازجمله ادارات آب، برق، گاز و.

خدمات دهی به مردم را با تغییر مدیران راکد نگذاشتند، افزود: در واقع این ها خدماتی است که نظام اسلامی آن را انجام داده است و باید برای مردم تبیین شود.

جلالی استفاده از زبان هنر را برای تشریح خدمات دارای اهمیت دانست و افزود: استفاده از ظرفیت هنرمندان خودمان در این راستا باید مدنظر باشد، یک مجری و هنرمند غیربومی ممکن است با فرهنگ ما آشنایی نداشته باشد و گاهی در کلامش به شخصیت مردم ما اهانت شود در حالی که هنرمندان بومی مردم شهرمان را خوب می شناسند و با فرهنگ مردم شهر آشنا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رفسنجان: طرح اقتصادی دولت به نفع مردم دنبال می شود

نماینده رفسنجان: طرح اقتصادی دولت به نفع مردم دنبال می شود