مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 16:572022-06-02سياسي

امام خمینی (ره) یک اسوه جهانی است/ ادامه دهنده راه شهدا باشیم


عضو تشخیص مصلحت نظام صفارهرندی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک اسوه جهانی است،گفت: امام خمینی(ره) در عین شجاعت و عظمت روحی به مردم لقب ولی نعمت می دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، محمدحسین صفار هرندی در مراسم یادواره 136 شهید و 3 شهید گمنام بخش مرزن آباد با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکومتی را تاسیس کرد که فقط معدود به یک جغرافیا نبود، اظهار کرد: سنت های این تاسیس به آموزه هایی برای بقیه ملت ها تبدیل و دامنه آن شرق و غرب جهان را در نوردید.

وی افزود: امام خمینی (ره) با گشودن این مسیر آن را به فرهنگ تبدیل کردند.

صفارهرندی با بیان اینکه امام خمینی (ره)  یک اسوه جهانی است،گفت: ایشان این اقدامات را یک بخشی از مصلحت کل می دانستند که همه را دعوت به انتظار ظهور امام عصر (عج) می کرد.

وی با بیان اینکه امام  خمینی (ره) فقط با تاسیس حکومت اسلامی بزرگ نشدند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در عین شجاعت و عظمت روحی به مردم لقب ولی نعمت می دادند.

این عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: مقام معظم رهبری نیز همانند امام خمینی (ره) خدمت گذاری به مردم را بالاترین فضیلت برای حاکمیت می دانند.

وی به ویژگی مشترک همه شهدا اشاره و عنوان کرد: در وصیت نامه همه شهدا تاکید بر ادامه راه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سفارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) یک اسوه جهانی است/ ادامه دهنده راه شهدا باشیم

امام خمینی (ره) یک اسوه جهانی است/ ادامه دهنده راه شهدا باشیم