مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-02سياسي

انجام عملیات بهینه سازی تأسیسات توزیع برق سرخه


سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

- مهدی پاک طینت سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق محدوده مسیر جاده و روستای مؤمن آباد در شهرستان سرخه خبر داد.

وی گفت: عملیات سرویس و آچارکشی شبکه فشار متوسط فیدرهای محمدآباد و سیمنکار، در قالب رزمایش خدمت متعالی، با حضور اکیپ های اجرایی برق شهرستان های سرخه، سمنان، مهدی شهر و آرادان به انجام رسید.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه با اشاره به اینکه این رزمایش با هدف کاهش خاموشی ناخواسته و بالا بردن ضریب اطمینان شبکه به اجرا درآمده افزود: 28 نفر نیروی سیمبان با بهره گیری از 10 دستگاه خودروی عملیاتی سنگین و سبک، کلیه برنامه های پیش بینی شده را به مرحله اجرا درآوردند.

پاک طینت با عنوان اینکه در راستای این طرح جهادی – ضربتی، شش هزار و 900 متر آچارکشی یراق آلات و تجهیزات شبکه انجام شده اضافه کرد: نصب 178 عدد کاور کنسول و 36 کاور مقره سوزنی به منظور رفع پرنده زدگی، تعویض سیم های ارتباطی از سرکابل مربوطه در سکسیونر ورودی از پست زمینی گچ سمنان مازندران با توجه به تصاویر حرارت دار در دوربین گرمانگار ترموویژن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات بهینه سازی تأسیسات توزیع برق سرخه

انجام عملیات بهینه سازی تأسیسات توزیع برق سرخه