مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-02اقتصادي

معاون وزیر ارتباطات: امیدواریم مشکلات شرکت پست پس از افزایش تعرفه ها رفع شود


چند سالی بود که تعرفه های پستی تغییری نداشت که با تغییرات جدید اعمال شده در تعرفه ها، امیدواریم تغییر روند درآمدی شرکت ملی پست و رفع مشکلات موجود را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات ضمن بازدید از پروژه مجتمع ICT استان اظهار کرد: پروژه مجتمع ICT آذربایجان غربی بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می رود در اسرع وقت باقیمانده کار با پیشرفت مناسب انجام شود.

اصلان زاده افزود: ساختمان مجتمع ICT در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای بیش از شش هزار مترمربع در 7 طبقه در حال احداث است که تا به امروز بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید با توجه به سردسیر بودن منطقه آذربایجان غربی مابقی پروژه در اسرع وقت کامل شود.

وی ادامه داد: مشکلات و موانع طرح با حضور مهندسین مشاور و پیمانکار طرح موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی برای مرتفع شدن موانع موجود اتخاذ شد.

وزیر ارتباطات به جد پیگیر مشکلات تجهیزاتی و نیروی انسانی شرکت ملی پست ایران است معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در بازدید میدانی از مجموعه پست و ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی بیان کرد: وزیر ارتباطات به جد پیگیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات: امیدواریم مشکلات شرکت پست پس از افزایش تعرفه ها رفع شود

معاون وزیر ارتباطات: امیدواریم مشکلات شرکت پست پس از افزایش تعرفه ها رفع شود