مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-02سياسي

ساماندهی حاشیه نشینی تبریز نیازمند اعتبارات ارزی است


شهر تبریز متناسب با جایگاه تاریخی خود پیشرفت نداشته و حاشیه نشینی یکی از معضلات جدی این شهر است که برای ساماندهی آن پیشنهاد تخصیص اعتبارات ارزی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جعفری آذر، ظهر امروز پنجشنبه در جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با وزیر کشور اظهار داشت: توسعه یافتگی و پیشرفت شهرستان تبریز و به ویژه شهر تبریز متناسب با جایگاه تاریخی این شهر در تمام حوزه ها از جمله فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه تبریز شهر پرآوازه ایران در طول تاریخ بوده است، گفت: یکی از مسائل مهمی که امروز تبریز را تهدید می کند، حاشیه نشینی است.

حاشیه شهر در واقع خیل کثیری از مردم این شهر را در برمی گیرد.

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه منطقه حاشیه نشین تبریز نیازمند توجه است، افزود: جا به جایی، ایمن سازی و درجاسازی از جمله اقداماتی است که می توان برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر انجام داد.

وی با بیان اینکه تبریز نیازمند قرارگاه سازندگی با حضور وزارتخانه ها، نظام بانکی، نظام اطلاعاتی، قضایی و سایر دستگاه ها و ارگان های مربوطه است، تاکید کرد: پیشنهاد مشخص بنده این است که کمک کنید از منابع ارزی بتوانیم در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی تبریز بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی حاشیه نشینی تبریز نیازمند اعتبارات ارزی است

ساماندهی حاشیه نشینی تبریز نیازمند اعتبارات ارزی است