مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-02سياسي

اقدام جدید دولت برای کنترل حجاب کارمندان


پیگیری های حقوقی و اداری از طریق نهادهای نظارتی در موارد ترک فعل مسئولین در حوزه عفاف و حجاب که از تاریخ 16/11/1400 آغاز شده است.

- براساس مصوبه جلسه قرارگاه عفاف و حجاب وزارت کشور به ریاست سردار سپهر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مسئول کشوری نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در این جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسئول کشوری نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی شناخته شد که مصوبه آن به شرح ذیل است: براساس مصوبه جلسه قرارگاه عفاف و حجاب وزارت کشور به ریاست سردار سپهر، ستاد امر به معروف ونهی از منکر مسئول کشوری نظارت بر وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی شناخته شد.

بنابر این مصوبه تمام دستگاه ها مکلف به همکاری با ستاد در مراحل مختلف نظارت ها از سوی ستاد شدند.

گام های مختلف در ابلاغ شاخص ها به این شرح است: 1-تبیین و ضرورت اجرای شاخص ها 2- مدیریت آموزش شاخص ها به کارکنان 3-انجام نظارت های محسوس و نامحسوس وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه ها 4- پیگیری های حقوقی و اداری از طریق نهادهای نظارتی در موارد ترک فعل مسئولین در حوزه عفاف و حجاب که از تاریخ 16/11/1400 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جدید دولت برای کنترل حجاب کارمندان

اقدام جدید دولت برای کنترل حجاب کارمندان