مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-02ورزشي

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند


حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان هریس عنوان کرد: از مدیران و مسئولان شهرستانی بی نهایت متشکرم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان هریس عنوان کرد: از مدیران و مسئولان شهرستانی بی نهایت متشکرم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند ارائه دادند.

وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود و ماهم در این سفر در خواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر دیدار و گفت وگوبا مردم، گفت: شخص جناب آقای رییس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.

سجادی افزود: حدود 4 هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود 500 سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیتهای جوانان در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند

سجادی: جوانان هریس نباید دغدغه نبود امکانات ورزشی داشته باشند