مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-02حوادث

پلیس هرمزگان با قاچاق سازمان یافته به شدت برخورد می کند


جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: وجود شبکه های قاچاق سازمان یافته را به هیچ عنوان نمی پذیریم و با آن ها به شدت برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ مهرداد مشوق ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی قشم بیان کرد: خودروهای شوتی از اقشار ضعیف جامعه نیستند و عمدتا در یک شبکه بزرگ قاچاق فعالیت می کنند که باید جمع وری شوند.

وی ادامه داد: قوانین دست و پا گیر گمرکی که برای کالای همراه مسافر سخت گیری می کنند باید تسهیل شود تا قاچاق شکل نگیرد.

مشوق با تاکید بر موقعیت استراتژیک جزیره قشم، اضافه کرد: هم اکنون 2 مشکل قاچاق و مسائل فرهنگی در جزیره وجود دارد و برای مبارزه و پیشگیری با این مسائل باید تمام دستگاه اجرایی به میدان بیایند.

وی افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید تمام مردم و مسوولین پررنگ باشند و ورود نیروی انتظامی رای مبارزه با چالش های اجتماعی مرحه آخر باشد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: خدمت به مردم با نیت الهی باید انجام شود، مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند و حق آن ها دریافت بهترین خدمات است.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و اطلاعاتی باید خائنین به اقتصاد و جامعه را شناسایی کنند و تحویل مقام قضایی دهند تا اتحاد جامعه دچار خلل نشود چرا که اگر اتحاد نباشد از ناحیه دشمن ضربه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هرمزگان با قاچاق سازمان یافته به شدت برخورد می کند

پلیس هرمزگان با قاچاق سازمان یافته به شدت برخورد می کند