مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-02سياسي

سنجش سلامت دانش آموزان کردستانی در 26 پایگاه سلامت


سلامت دانش آموزان استان در 26 پایگاه سلامت سنجش می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 1402-1401 با گرامیداشت دهه کرامت و تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) با اشاره به اهمیت برنامه سنجش برای خانواده ها، حساسیت آن و ضرورت دقت در اجرا و جلب رضایت مندی والدین، یکی از اقدامات ضروری را برگزاری جلسات توجیهی برای عوامل اجرایی عنوان کرد.

  وی به اهداف سنجش و آثار و نتایج این برنامه پرداخت و تشخیص و شناسایی به موقع، ارزیابی وضعیت آمادگی نوآموزان و کمک به بهبود کیفیت آموزشی را از اهم اهداف این برنامه عنوان و بر تکریم خانواده ها و اطلاع رسانی دقیق و مناسب نتایج سنجش تاکید کرد.

  مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین با بیان اینکه باید نظارت دقیق و لازم بر فعالیت پایگاه.

ها سنجش و تیم های کاری صورت گیرد، خواستار فضا سازی مناسب و ایجاد مکانی شاداب برای استقبال از نوآموزان در پایگاه های سنجش شد و گفت: آراستگی و با نشاط بودن محیط ، باعث ایجاد آرامش و ثبت لحظات خوش و خاطره انگیر می شود.

  وی افزود: پاسخگویی به موقع به مراجعین و حضور منظم عوامل و دست اندرکاران به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوع مورد انتظار و تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت دانش آموزان کردستانی در 26 پایگاه سلامت

سنجش سلامت دانش آموزان کردستانی در 26 پایگاه سلامت